Bestellen & Retourneren
Op deze pagina vind u alles over bestellen en retourneren bij Formula Wheels. Heeft u nog een vraag? Twijfel niet en neem gerust contact op met onze klantenservice!
Bestellen
Bestellen bij Formula Wheels is eenvoudig en probleemloos. Als gerenommeerde leverancier van hoogwaardige autobanden, helpen wij u graag met uw online bestellingen.
Om te beginnen, navigeert u simpelweg naar onze website en bladert u door ons uitgebreide assortiment. Selecteer het gewenste product en voeg het toe aan uw winkelwagen. Bij het afrekenen kunt u veilig en gemakkelijk betalen met verschillende betaalmethoden, zodat u vol vertrouwen uw bestelling kunt voltooien. Na afronding van uw bestelling ontvangt u een bevestiging per e-mail met alle relevante details.
Let op: u kunt bestellingen bij Formula Wheels alleen ophalen op locatie, wij verzenden dus niet!
Mocht u tijdens het bestellen of na ontvangst van uw product nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Wij streven naar volledige klanttevredenheid en staan altijd klaar om u te helpen en eventuele zorgen aan te pakken.
Retourneren
Retourbeleid
Om in aanmerking te komen voor het retourbeleid, moet uw artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het hebt ontvangen. Daarnaast moet het product in de originele verpakking worden geretourneerd. Om uw retourzending te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig. Deze heeft u gekregen bij uw online bestelling.
Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke of geen terugbetalingen worden toegekend:
- Elk artikel dat niet in de originele staat verkeert, beschadigd is of ontbrekende onderdelen heeft om redenen die niet aan onze fout te wijten zijn
- Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd.
- Elk artikel dat is gebruikt
Terugbetalingen
Nadat uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.
Als u wordt goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt automatisch een tegoed toegepast op uw creditcard of de oorspronkelijke betaalmethode, binnen een bepaald aantal dagen.
Late of ontbrekende terugbetalingen
Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening. Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat uw terugbetaling officieel wordt gepost. Neem daarna contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt gepost. Als u dit allemaal heeft gedaan en u heeft nog steeds geen terugbetaling ontvangen, neem dan contact met ons op via info@formulawheels.nl
Artikelen in de uitverkoop
Alleen artikelen met een reguliere prijs komen in aanmerking voor terugbetaling. Artikelen in de uitverkoop kunnen niet worden terugbetaald.
Tweedehands artikelen
Tweedehands artikelen kunnen niet worden geretourneerd.
Omruilingen
We vervangen alleen artikelen als ze defect zijn of beschadigd. Als u het wilt omruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op info@formulawheels.nl.
Verzendkosten voor retourzendingen
Om uw product te retourneren, moet u uw product weer in handen zijn van Formula Wheels. U kunt uw items zelf komen terugbrengen, of deze kunnen worden verzonden via de post naar Binnenband 2, Vijfhuizen. U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten zijn niet-terugbetaalbaar. Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het duurt voordat uw omgeruilde product u bereikt, variëren.
U dient ook in alle gevallen het verzendbewijs te bewaren totdat wij de retour hebben geaccepteerd. Als u duurdere artikelen retourneert, kunt u overwegen om een traceerbare verzendservice te gebruiken of verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.
Hulp nodig? Neem contact met ons op via info@formulawheels.nl voor vragen met betrekking tot terugbetalingen en retouren.
Niet alles kunnen vinden?
Heeft u niet alles kunnen vinden, of heeft u een andere vraag over bestellen en retourneren?